Про методичну комісію
«Класному керівнику та вихователю повинні бути притаманні
якості близькі до материнських. Як мати віддає своїм дітям
все найкраще, так і педагог вкладає всю свою душу в учнів.
У цьому внутрішній зміст професії.»
В. Сухомлинський
Без виховання і настанови людина – наче земля, яка, хоча й найкраща, але родитиме лише бур’ян, якщо на ній не працювати. Крім сім’ї, сіяти в душу дитини “добре і вічне” покликана й наша школа.
Сучасна людина третього тисячоліття має всебічно бути освіченою, вихованою, високоморальною особистістю. І тільки натхненна праця вчителя покликана творити на землі людину. Саме вчителя називають “сіячем зерна добірного”. А “добірне зерно” – це міцні знання та ясний розум, чисте сумління й благородство, міцний дух і неспокійне серце, світлі думки й працьовиті руки, це безмежна любов до рідного краю, материнського слова, України. Ці “добірні зернятка” повинні прорости в дитячому серці, наповнити дитинство та юність теплом взаєморозуміння, дружби й любові.
Як потрібно виховувати дитину, щоб вона , ставши дорослою, змогла не тільки знайти себе, своє місце в житті, але й максимально реалізувати себе, стати повноцінним членом суспільства. Ідеал Добра за християнською мораллю лежить в основі виховної роботи. Виховання у дітей загальнолюдських цінностей – це перший крок до ідеалу Добра. “Важко привести до Добра повчаючи, легше – прикладом,” – писав Сенека.
Учитель з доброю, чутливою душею, справедливий і тактовний , привітний і терпеливий, який з любов’ю навчає і виховує, досягає високих результатів у педагогічній діяльності.
Людині властиво робити гарні вчинки, але вона може й помилятися. Та головне – не забувати помилок ,позбуватися їх і прагнути стати ще кращими, робити ще більше добра людям.
Народ, який керується мораллю Добра, Правди і Краси, ніколи не згине , бо це та сіль землі, той цвіт і плід на древі нашої нації, який робить його незламним. А слова, що йдуть від самих глибин душі й серця становлять те добірне збіжжя, яке лягає у душі дітей – перелоги Господньої ниви. Над цими питаннями і працює кафедра виховної роботи, котра є найчисельнішою в нашій школі – 17класних керівників та 12 вихователів.
Кожен з них поставив перед собою проблемне питання, над яким працює певний час, вдосконалюючи, поглиблюючи або змінюючи в залежності від профілю класу та віку дітей. Кожен класний керівник старається працювати творчо, щоб дійти до душі кожної дитини. Наші традиції, декада національного виховання, тематичні години спілкування, поїздки, вечори відпочинку та родинні свята – частина роботи класних керівників, яка виховує і вчить учнівську молодь, над якою працюють наші вчителі.
Класне керівництво – це життя, складне, відповідальне, важке, де коло відповідальності велике, але не має роботи більш цікавішої і потрібнішої. Класне керівництво –це радість спілкування з дітьми та радість перемог, досягнень виховання, установленні нового покоління, виховання творчої соціально-активної, всебічно розвиненої особистості.