НАУКОВИЙ ЛІЦЕЙ:
ПРОСТІР ОСВІТНІХ МОЖЛИВОСТЕЙ
Ужгородський науковий ліцей Ужгородський науковий ліцей
          Забезпечення на території області  
провадження освітньої діяльності на основі дослідно-  
орієнтованого навчання, спрямованого на залучення  
та підготовку підготовку учнівської молоді до наукової  
і науково-технічної діяльності, поглиблене вивчення  
профільних предметів, набуття учнями  
компетентностей, необхідних для подальшої  
діяльності. Забезпечення підготовки майбутніх  
вчених особистостей, здатних до інноваційної  
діяльності, прийняття системних рішень.
Методична комісія класних керівників та вихователів

«Класному керівнику та вихователю повинні бути притаманні
якості близькі до материнських. Як мати віддає своїм дітям
все найкраще, так і педагог вкладає всю свою душу в учнів.
У цьому внутрішній зміст професії.»

                                                                В. Сухомлинський

Іваниш Світлана Михайлівна – класний керівник - Проблемне питання – «Формування громадянської компетентності учнів в умовах сучасного закладу освіти»

Стегура Сніжана Євгенівна – класний керівник – Проблемне питання - «Інформаційні технології у формі  інтелектуально-пізнавальних  ігор»

Глеба Ірина Ігорівна – класний керівник - Проблемне питання - Сучасність і формування    здорового  способу  життя  у  учнівському колективі»

Воробок Ірина Михайлівна  – класний керівник - Проблемне питання - «Виховання творчої, самостійної, креативної особистості»

Усенко Наталія Василівна – класний керівник - Проблемне питання -  «ДНК нації – історія і культура»

Хила  Ярослава Андріївна – класний керівник – Проблемне питання  «Виховання моральних цінностей  за педагогічною спадщиною видатних педагогів»

Сірмай Анастасія Йосипівна  – класний керівник – Проблемне питання -  «Виховання в учнів толерантного ставлення до учнів в групі та усвідомлення моральних якостей особистості»

Зинзикова Марина Борисівна – класний керівник - Проблемне питання - «Інформаційно-комунікаційні технології та диференційований підхід у вихованні творчої особистості учня»

Сігеті Мар’яна Юріївна – класний керівник - Проблемне питання - «Мій життєвий проект» допомога учням у самопізнанні власного життєвого шляху»

Стецевич Тетяна Віталіївна – класний керівник - Проблемне питання - «Розвиток творчого потенціалу учнів, реалізація їх нахилів і здібностей у різних сферах діяльності»

 Матьовка Людмила Миколаївна – класний керівник – Проблемне питання -     «Формування життєвих компетенцій через призму громадянської освіти та виховання у класному колективі»

Стегней Катерина Олександрівна – класний керівник - Проблемне питання - «Формування активної життєвої позиції, культури мовлення і спілкування, навичок здорового способу життя»

Матвійців Леся Василівна – класний керівник - Проблемне питання - «Формування організаційних навичок, вміння співвідносити власні інтереси і бажання з інтересами та бажаннями інших людей як основа згуртування класного колективу»

Кирлик-Суран Оксана Василівна  – класний керівник – Проблемне питання  - «Розвиток в учнів громадського патріотизму як найважливіших моральних і соціальних цінностей» 

Рогатин Людмила Ігорівна – класний керівник - Проблемне питання - «Шляхи розвитку та успіху у товаристві»

Кепич  Діана Іванівна – класний керівник – Проблемне питання - «Створення  згуртованого  та  працездатного колективу  через  виховання  в  учнів  потреби  у  самовдосконаленні»

 Молнар Оксана Василівна  – класний керівник – Проблемне питання -  «Формування  в  учнів  національної  свідомості на засадах  традицій українського  народу» 

Попович  Олеся Іванівна – вихователь – Проблемне питання  - «Роль краєзнавчої роботи  у формуванні громадянської активності учнів»

Котик  Валерія  Степанівна  – вихователь - Проблемне питання - «Патріотичне виховання як педагогічна проблема»

Хила  Ярослава Андріївна  – вихователь – Проблемне питання - «Виховання моральних цінностей  за педагогічною спадщиною видатних педагогів»

Головей Андріана Іванівна – вихователь – Проблемне питання  - «Формування  в  учнів  почуття  національної гідності  через  розвиток  відчуття своєї  належності  до  України  та  поваги до звичаїв  свого  народу»

Деревляник Олександр Євгенович –вихователь Проблемне питання - «Пріоритетні шляхи формування в учнів стійкої життєвої  позиції  через  утвердження  здорового способу життя»

Бобаль Михайло Михайлович – вихователь Проблемне питання ««Вплив фізичних якостей на формування здорового способу життя: ммасаж як засіб фізичної реабілітації»

Яцик Лідія Георгіївна  – вихователь – Проблемне питання «Особистісно-орієнтований підхід у вихованні в учнів культури поведінки,  гуманістичних та моральних рис характеру»

Кепич Діана Іванівна вчитель фізичної культури – Проблемне питання «Формування в учнів навичок здорового способу життя засобами фізичної культури»

Сірмай Анастасія  Йосипівна вчитель фізичної культури – Проблемне питання «Формування в учнів потреби у систематичних заняттях фізичною культурою та спортом, прищеплення навичок здорового способу життя»

Годованець Василь Васильович  – вчитель фізичної культури – Проблемне питання «Розвиток фізичних якостей та покращення фізичної підготовленості учнів засобами фізичного виховання»

Польогкий Олександр Володимирович  – вчитель фізичної культури – Проблемне питання «Розвитк стiйкої зацiкавленостi до занять фiзичними вправами в школi та вдома»

Станко Мирослав Ярославович вчитель Захисту України  – Проблемне питання «Формування в ліцеїстів оборонної свідомості й осмисленого підходу до важливості громадянського обов’язку»

Інформація
Події
Про нас
Back
Next